Software house dla marketingu i e-commerce

  • +48 663 792 871

Wyceń projekt
Menu Close

Generator parametrów UTM

Dodawaj parametry do adresów URL, by rozpoznawać kampanie, z których pochodzi ruch w witrynie.

Dodając parametry kampanii do docelowych adresów URL, z których korzystasz w kampaniach reklamowych, możesz zbierać informacje o skuteczności tych kampanii i określać, gdzie dają one najlepsze wyniki.

Na przykład Twoja kampania Zimowa wyprzedaż generuje duże przychody. Jeśli prowadzisz ją w różnych aplikacjach, chcesz wiedzieć, której z nich zawdzięczasz najbardziej dochodowych klientów. Jeśli natomiast wykorzystujesz różne wersje kampanii reklamowych e-mail, wideo i kampanii reklamowych w aplikacjach, możesz porównać wyniki i zobaczyć, gdzie Twój marketing sprawdza się najlepiej. Gdy użytkownik kliknie link odesłania, parametry zostaną przekazane do Analytics, a powiązane dane pojawią się w raportach Kampanie.