Diseño Gráfico
Projekt jest zrealizowany przez Cloudwise dla jednej z europejskich sieci będącej liderem rynku sprzedaży detalicznej elektroniki użytkowej, obecnej w 14 krajach. Klient posiada ponad 35-letnie doświadczenie w branży, które pozwoliło zbudować gęstą sieć sprzedaży i zaistnieć we wszystkich kanałach dystrybucji. Na rynku polskim sieć działa od dwóch dekad, a od 2012 roku oferuje szeroki wybór produktów również w sklepie internetowym.
Task
Przeznaczając kilkaset tysięcy złotych miesięcznie na reklamę w mediach społecznościowych, marka usiłowała skalować sprzedaż szerokiego asortymentu produktów. Obsługująca klienta agencja napotkała barierę w skalowaniu sprzedaży, a ze względu na rosnący koszt pozyskania ruchu, ROAS stale pogarszał się. Klient zwrócił się do Cloudwise z prośbą o pomoc w wykorzystaniu rozwiązań data science dla radykalnej poprawy rentowności kampanii w mediach społecznościowych.
Ohio is a global leader in retail marketing, with over 5,000 staff. At the start of 2020, was ready to launch their new visual identity but faced a recognizable challenge: how to get all 80,000 engaged?
Modern and cutting-edge approach for creating digital and connected brands, services, and products driving digital arts.
We believe to be a team of creatives who are excited about unique ideas and help digital and fin-tech companies. But structure were from the funny the century rather, initial all the made, have spare.
Grow brands through bold and strategic creative, focused on searching new ways to showcase user content on digital support and envisioning the future arts.








Management
Stacey Grey
Brand Research
John Stamper
Project Manager
Colin Mondero
Account Manager
Art Direction
Stephen Miller
Creative Director
Sarah Rickson
Brand Strategy
Production
Melissa Macaya
Graphic Design
Mark Caldwell
UI/UX Desing
Site of the Day
Oct 20, 2020
Mobile Excellence
Sep 25, 2020
FWA of the Day
Sep 23, 2020