Software house dla marketingu i e-commerce

  • +48 663 792 871

Wyceń projekt
Menu Close

Woolet

2,455% zwrotu z nakładów na reklamę dzięki Cloudwise i Facebook Ads

ODWIEDŹ WITRYNĘ
PROJECT INFO

Projekt inteligentnego portfela wsparty przez 2,627 osób na Kickstarterze

Woolet – inteligentny portfel pomysłu trzech Polaków – w niecały miesiąc zebrał ponad 330 000 dolarów w serwisie crowdfundingowym Kickstarter. To druga w historii najwyższa zbiórka pieniędzy dla polskiego projektu organizowana za pośrednictwem tego serwisu. W ciągu miesiąca finansowe wsparcie dla polskiego pomysłu zadeklarowało ponad 2600 osób. Od tego czasu firma rozwinęła szeroki wachlarz nowych produktów. Od prostszych modeli bez elektroniki, do portfeli klasy premium, z których każdy egzemplarz jest wykonany ręcznie i pod skórzaną powłoką skrywa zaawansowaną elektronikę.

HIGHLIGHTS

Ponowne angażowanie inwestorów i dotarcie do nowych klientów na całym świecie

Po udanej kampanii crowdfundingowej firma uruchomiła sklep internetowy, aby utrzymać relację z osobami, które wsparły projekt i przyciągnąć nowych klientów. Jako nowy start-up o ograniczonym budżecie marketingowym, Woolet stanął przed trudnym wyzwaniem zwiększenia rozpoznawalności i świadomości marki na konkurencyjnym rynku portfeli. Unikatowe kompetencje techniczne Cloudwise w zakresie zwiększania wydajności kampanii w mediach społecznościowych przekonały zespół do nawiązania długoterminowej współpracy. Celem projektu było podwyższenie sprzedaży i ekspansja na nowe rynki, a to wszystko przy najwyższej możliwej stopie zwrotu z nakładów na reklamę.

DESIGN

Woolet wdraża lejek zakupowy Cloudwise, aby osiągnąć stabilny wzrost sprzedaży

Zespół Cloudwise przeprowadził analizę popytu i kosztów pozyskania klienta na kilkudziesięciu rynkach. Zidentyfikowano wymierne korzyści z ekspansji do krajów Zatoki Perskiej, które wcześniej nie były brane pod uwagę. Przeprowadzone symulacje pozwoliły zarekomendować wybór produktów reklamowych Facebooka i Twittera, jako kanałów o najwyższej stopie zwrotu z nakładów na reklamę w przypadku sprzedaży inteligentnych portfeli klasy premium. Dzięki współpracy z Cloudwise, wygenerowano 2 455% zwrotu z nakładów na reklamę (ROAS) w kanale Facebook Ads.

Project Team

Forhin Tuyluoglu — Creative Director
Barrack Celik — Head of Art & Illustrator
Beyn Canpolat — Art Director & Designer
Kersa Kara — Front-End Developer
Lian Sezyum — Copywriter

Awards

Awwwards — Site of the Day (2017)
Fwa — Best Mobile App (2016)
Css Design Awards — Honorable Mention (2017)
Semplice — Best Showcase (2018)

0
Kreacji
0
Filiżanek kawy
0
Godzin roboczych
UDOSTĘPNIJ TEN PROJEKT