Messenger to najpopularniejsza aplikacja komunikacyjna

Polacy uwielbiają Messsengera, co więcej już ponad 1/3 internautów w Polsce wykorzystuje go do kontaktów z markami. Otwieralność wiadomości przekracza 98%.

Otwieralność wiadomości

98%

Posiadanie konta

66%

Korzystanie przynajmniej raz dziennie

48%

Zastosowanie w biznesie

W ostatnich miesiącach chatboty zdefinowały na nowo komunikację marki z odbiorcami. W jaki sposób mogą zapewnić sukces w biznesie?
  • 1.

    Obsługa klienta

    Zwiększ satysfakcję klientów dzięki zapewnieniu błyskawicznej obsługi najczęstszych zapytań. Wykorzystaj sztuczną inteligencję i wznieś obsługę klienta na wyższy poziom.

    Dowiedz się więcej
  • 2.

    Zwiększenie zaangażowania

    Budowanie listy potencjalnych klientów z wykorzystaniem Messengera pozwala osiągnąć nieporównywalnie większe zaangażowanie i lepsze wyniki niż zwykły e-mail marketing.

    Dowiedz się więcej
  • 3.

    Automatyczna sprzedaż

    Przemyślane rozwiązania chatbotowe pozwalają ustawić automatyczne kampanie sprzedażowe. Kiedy Twój dział sprzedaży odpoczywa, boty generują transakcje na autopilocie.

    Dowiedz się więcej